Heb je problemen met één van onze apps?
Je kan een e-mail sturen naar hello@peopleship.be of ons bellen op +32 (0)15/421655.
Misschien vind je alvast een oplossing in onderstaande Veelgestelde Vragen / FAQ
Vraag je werkgever (HR of leidinggevende) om de QR code. Hou deze QR code goed bij want je kan ze later nog nodig hebben als je een nieuwe smartphone begin te gebruiken of de app opnieuw zou moeten installeren.
Ja! Het is erg belangrijk dat je de QR code goed bijhoudt voor het geval dat je een nieuwe smartphone begin te gebruiken of de app opnieuw zou moeten installeren.
Week-ends en officiële feestdagen worden automatisch beschouwd als niet-werkdagen. Je zal op die dagen dus geen vragen krijgen.
Klik ( ≡ ) – Settings
Activeer de ‘holiday mode’
Kies de startdatum en het uur, evenals de einddatum en het einduur.
Je kan kiezen of je ’s ochtends, ‘s middags of ’s avonds nieuwe vragen krijgt.
Click ( ≡ ) – Settings:
Het is normaal dat je niet elke dag een nieuwe vraag krijgt. Je krijgt in totaal 40* vragen, verspreid over je eerste 50* werkdagen. Meestal krijg je 1 vraag per dag, sommige dagen krijg je meer dan 1 vraag, andere dagen krijg je geen enkele vraag. (*het aantal vragen en de timing kunnen aangepast worden in functie van het onboarding-traject per bedrijf)
Als je feedback geeft gebeurt dat anoniem en de data wordt verzameld in dashboards. De data worden pas gevisualiseerd wanneer er een minimum aantal deelnemers heeft geantwoord. Er worden geen persoonsgegevens gevraagd of bewaard. Er wordt enkel een device ID bijgehouden. De gegevens van het device kunnen nooit herleid worden naar jou als persoon of toegang geven tot andere gegevens op je device.
Installeer de app op je nieuwe toestel en scan dezelfde QR code opnieuw die je de eerste keer hebt gescand. De bevraging zal gewoon doorlopen. Als je een andere QR code scant begin je terug bij het begin van de bevraging.
Sluit alle openstaande apps en webpagina’s op je smartphone en probeer de app opnieuw te openen. Lukt dit nog steeds niet, verwijder de ‘Peopleship’ app dan van je smartphone en installeer de app opnieuw. Scan dezelfde QR code opnieuw die je de eerste keer hebt gescand. De bevraging zal gewoon doorlopen. Als je een andere QR code scant begin je terug bij het begin van de bevraging.
Developed with the support of
© 2020 Peopleship | Privacy Policy | Website by Designed4u Creative Studio
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.