Peopleship app: FAQ
Veelgestelde vragen

Heb je problemen met één van onze apps?
Je kan een e-mail sturen naar hello@peopleship.be of ons bellen op +32 (0)15/421655.
Misschien vind je alvast een oplossing in onderstaande Veelgestelde Vragen / FAQ

Magnifier icon
Ik heb vragen over de app tijdens mijn talent journey (sollicitatie, onboarding, teamwork)

Vraag je werkgever (HR of leidinggevende) om de QR code. Hou deze QR code goed bij want je kan ze later nog nodig hebben als je een nieuwe smartphone begin te gebruiken of de app opnieuw zou moeten installeren.

Ja! Het is erg belangrijk dat je de QR code goed bijhoudt voor het geval dat je een nieuwe smartphone begin te gebruiken of de app opnieuw zou moeten installeren.

Week-ends en officiële feestdagen worden automatisch beschouwd als niet-werkdagen. Je zal op die dagen dus geen vragen krijgen.

Klik ( ≡ ) – Settings
Activeer de ‘holiday mode’
Kies de startdatum en het uur, evenals de einddatum en het einduur.

Je kan kiezen of je ’s ochtends, ‘s middags of ’s avonds nieuwe vragen krijgt.
Click ( ≡ ) – Settings:

Het is normaal dat je niet elke dag een nieuwe vraag krijgt. Je krijgt in totaal 40* vragen, verspreid over je eerste 50* werkdagen. Meestal krijg je 1 vraag per dag, sommige dagen krijg je meer dan 1 vraag, andere dagen krijg je geen enkele vraag. (*het aantal vragen en de timing kunnen aangepast worden in functie van het onboarding-traject per bedrijf)

Ik heb een algemene vraag

Als je feedback geeft gebeurt dat anoniem en de data wordt verzameld in dashboards. De data worden pas gevisualiseerd wanneer er een minimum aantal deelnemers heeft geantwoord. Er worden geen persoonsgegevens gevraagd of bewaard. Er wordt enkel een device ID bijgehouden. De gegevens van het device kunnen nooit herleid worden naar jou als persoon of toegang geven tot andere gegevens op je device.

Installeer de app op je nieuwe toestel en scan dezelfde QR code opnieuw die je de eerste keer hebt gescand. De bevraging zal gewoon doorlopen. Als je een andere QR code scant begin je terug bij het begin van de bevraging.

Sluit alle openstaande apps en webpagina’s op je smartphone en probeer de app opnieuw te openen. Lukt dit nog steeds niet, verwijder de ‘Peopleship’ app dan van je smartphone en installeer de app opnieuw. Scan dezelfde QR code opnieuw die je de eerste keer hebt gescand. De bevraging zal gewoon doorlopen. Als je een andere QR code scant begin je terug bij het begin van de bevraging.